Më herët këtë muaj, një juri në Florida e shpalli Teslën pjesërisht përgjegjëse për një aksident të vitit 2019 që vrau një person dhe plagosi rëndë një tjetër. Aksidenti ndodhi kur një shofer i Teslës mori një celular që kishte rënë në dysheme ndërsa makina po ecte me Autopilot, një teknologji ndihmëse për shoferin, të aktivizuar. Makina u përplas me një automjet të parkuar, duke plagosur dy persona aty pranë.
Edhe pse është vetëm një asistent, dhe përgjegjësia i takon gjithmonë shoferit, Tesla është kritikuar vazhdimisht se emri “Autopilot” i mashtron përdoruesit, të cilët mendojnë se teknologjia mund ta marrë plotësisht përsipër menaxhimin e automjetit.
Autopiloti nuk e paralajmëroi shoferin
Padia pretendon, ndër të tjera, se teknologjia në këtë rast nuk arriti ta paralajmëronte shoferin për një rrezik në rrugë dhe nuk aktivizoi frenat. Si rezultat, juria e gjeti kompaninë pjesërisht përgjegjëse dhe caktoi dëmshpërblim prej mbi 200 milionë dollarësh.
Tesla paraqiti një mocion në gjykatë në fund të javës së kaluar duke kërkuar një vendim të ri që do ta lironte kompaninë nga akuzat, një gjyq të ri ose një ulje të dëmeve. Kompania e Musk pretendon se një vendim i tillë është “në kundërshtim me logjikën e shëndoshë” dhe beson se faji është tërësisht dhe vetëm i shoferit. “Prodhuesit e automjeteve nuk mund ta sigurojnë botën kundër dëmeve të shkaktuara nga shoferët e pakujdesshëm”, tha Tesla në një deklaratë.
Keqinterpretimi i teknologjisë
Brett Schreiber, avokati i viktimave, nuk është dakord. Ai e sheh pretendimin e Teslës si një shembull tjetër të shpërfilljes së humbjeve njerëzore për shkak të teknologjisë së tyre të gabuar. Ai shpjegoi se juria dëgjoi të gjitha faktet dhe bazuar në to arriti në përfundimin e saktë – shoferi dhe Tesla ndajnë fajin, dhe faktori kyç ishte Autopilot dhe keqinterpretimi i aftësive të tij. Schreiber është i bindur se vendimi i gjykatës nuk do të ndryshohet dhe se Tesla do të duhet të paguajë dëmet e specifikuara.
Tesla, nga ana tjetër, thotë se avokati i viktimave i paraqiti jurisë shumë “prova dëmtuese, por të parëndësishme”, duke përfshirë disa deklarata nga Elon Musk, duke shtuar se në thelb nuk ka prova të forta të fajësisë së kompanisë që do të justifikonin dëmshpërblim kaq të lartë.

Nuk është hera e parë
Kjo nuk është hera e parë që Tesla përballet me një padi për aksidente që përfshijnë makinat e saj me autopilot të aktivizuar. Vitin e kaluar, kompania arriti një zgjidhje për një aksident të vitit 2018, ndërsa në një rast tjetër fatal, një juri liroi kompaninë e Musk dy vjet më parë.


