Mbi dhjetëra mijëra dërgesa nga Temu u dërgohen çdo ditë ndaj konsumatorëve në Maqedoni. Pavarësisht popullaritetit të kësaj platforme, nga Organizata e Konsumatorëve paralajmërojnë se konsumatorët blejnë në përgjegjësi të tyre përskaj rreziqeve të mundshme. Temu thekson se aplikon një qasje gjithëpërfshirëse për kontrollin e cilësisë në këtë platformë.
Temu, një dyqan online kinez i ngjashëm me AliExpress, i cili u themelua në korrik 2022, në vetëm pak muaj, kompania arriti të depërtojë masivisht në tregjet amerikane dhe evropiane dhe ka mbi 75 milionë përdorues mujor në BE. Së fundmi është zgjeruar edhe në tregjet e Ballkanit dhe në Maqedoni ku vlera e mallrave të dorëzuar është aktualisht deri në 22 euro. Mbi dhjetëra mijëra dërgesa nga Temu u dërgohen çdo ditë ndaj konsumatorëve në Maqedoninë e Veriut. Drejtori i shërbimit privat të postës “Eko Logistik Servis”, Igor Geshovski, pret që porositë nga kjo platformë kineze të shtohen në të ardhmen.


